|

Η κρίση ταυτότητας, με αφορμή το 1821 του Σκάϊ, βοηθά μόνο την παγκοσμιοποίηση

Ο Μίκης Θεοδωράκης στην εκπομπή του Γιώργου Καραμπελιά «Ρηξικέλευθα» της 7 Φεβρουαρίου, καταγγέλλει απερίφραστα το νέο εγχείρημα ιστορικής λοβοτομής που διαπράττεται από το συγκρότημα του Αλαφούζου, όπου πλέον κάνει κουμάντο ο Παπαχελάς, το ΕΛΙΑΜΕΠ και οι νεο-οθωμανοί.

Ο Τατσόπουλος και ο Βερέμης μας πληροφορούν από τον Σκάϊ πως οι Έλληνες περνούσαν πολύ καλά κάτω από τους Οθωμανούς τους δύο πρώτους αιώνες, αλλά όταν οι Έλληνες κοτζαμπάσηδες έκαναν δική τους τη γη άρχισε η παρακμή της Αυτοκρατορίας, και έτσι αναγκάστηκαν να επαναστατήσουν! Προφανώς εναντίον των… Ελλήνων. Και βέβαια παιδομάζωμα και γενίτσαροι δεν υπήρξαν ποτέ – ίσως γιατί οι τελευταίοι τους θυμίζουν κάποιους στενούς συγγενείς τους. Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος το αρχέτυπο της αντίστασης, αυτός που την ύστατη στιγμή αποκάλεσε την Κωνσταντινούπολη «ελπίδα και χαρά όλων των Ελλήνων», δεν αναφέρθηκε ποτέ από τους νάνους υμνητές του Μωάμεθ.

Οι κλέφτες δεν ήταν παρά εγκληματίες και ο Αλή πασάς μεγάλος κυβερνήτης. Τα τριάντα χρόνια των πολέμων του με τους Σουλιώτες, ο χορός του Ζάλογγου, δεν χωρούν στην μεταλλαγμένη νέο-οθωμανική ιστοριογραφία. Οι Έλληνες δεν υπήρχαν πριν τους ανακαλύψει η γαλλική επανάσταση οι Ευρωπαίοι φιλέλληνες και… ο Κοραής. Δεν υπήρξε ο επίσκοπος Τρίκκης Διονύσιος, ο επιλεγόμενος Σκυλόσοφος που κατέλαβε τα Γιάννενα το 1611, επί κεφαλής των αγροτών και πέθανε με φρικτά βασανιστήρια, δεν υπήρξε ο Κοσμάς ο Αιτωλός, δεν υπήρξε ο Λάμπρος Κατσώνης, ενώ είναι άγνωστο ποιοι παρέδωσαν τον Ρήγα στα χέρια των δολοφόνων του!

Αυτή είναι η συνταγή της λοβοτομής που έχει επιβάλει το ΕΛΙΑΜΕΠ και η παρέα του Παπαχελά μέσα από το εκδοτικό συγκρότημα που ελέγχουν. Για να μπορέσει να περάσει ο γενιτσαρισμός του μνημονίου και η νέα κατοχή πρέπει να απαλείψουμε κάθε παράδοση Αντίστασης. Και βεβαίως το αρχέτυπό της, η Επανάσταση του 21 πρέπει να συκοφαντηθεί. Ωχριά το ρεπούσιο άγος μπροστά σε εκείνο των Τατσόπουλου-Βερέμη. Άραγε θα ξεσηκωθούν οι Έλληνες για να τους υποχρεώσουν να το μαζέψουν, όπως έγινε με το βιβλίο της 6ης Δημοτικού;

Πάντως η Σπίθα έχει ανάψει και το νέο εγχείρημα της λοβοτομής θα αποτύχει παταγωδώς!
Από: ardin.gr

Ήταν ο γέρο Θοδωρής «Τέο»; , του Κώστα Μπαξεβάνη
Του έλληνος ο τράχηλος ως γνωστόν, ζυγό δεν υπομένει. Τώρα τι το ιδιαίτερο έχει ο τράχηλος μας και δεν υπομένει, δεν μπορώ να το φανταστώ. Άσε που όταν λένε δεν υπομένει, προφανώς εννοούν πως δεν υπομένει πάνω από 400 χρόνια. Γιατί τόσα υπομέναμε τους Τούρκους. Υπήρξαν βέβαια και Βενετσιάνοι, και Ισπανοί, και Αγαρηνοί και χίλιοι δυό ακόμη που μας κάθησαν στον τράχηλο αλλά ας μην το κάνουμε θέμα. Μέχρι τώρα το εθνικό μας δόγμα λοιπόν είχε να κάνει με τραχήλους. Να όμως που επεκτάθηκε και στους κώλους.

Οι έλληνες όχι μόνο είναι ανδρείοι, ανυπότακτοι, ανίκητοι -με έναν πιάσιμο έστω στον σβέρκο τον μη υπομένοντα- αλλά δεν είναι και gay. Σύσσωμα τα εθνικά μπλογκς, τα πατριωτικά sites, απαντούν επί δύο μέρες, στο αν ο Γέρος του Μωριά «το μάζευε το χαμομήλι». Αιτία ,ένα αστείο του Πέτρου Τατσόπουλου στο facebook, ο οποίος απαντώντας σε ..χιουμοριστικό σχόλιο φίλου του για τη σειρά του 1821 που προβάλλεται στο ΣΚΑΙ (έλεγε “μην μας βγάλετε και τον Κολοκοτρώνη gay”), έγραψε πως ήταν και αρραβωνιασμένος gay. Δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβεις πως είναι αστείο, αλλά χρειάζεται το ελάχιστο έστω, για να αντιληφθείς πως η Ιστορία δεν γράφεται με ό,τι έχει ο καθένας στο μυαλό του.

Και έτσι ξεκίνησε η νέα μάχη του Δράμαλη. Παρά τους συνειρμούς που δημιουργεί το όνομα του Κολοκοτρώνη, όχι, δεν ήταν gay. Αλλά έχουν ενδιαφέρον τα «εθνικά» επιχειρήματα της υπεράσπισης του μπρουτάλ χαρακτήρα του Κολοκοτρώνη. Κατ’ αρχήν θεωρείται δεδομένο πως όποιος είναι ήρωας δεν είναι gay. Αυτό δεν απαντάται με επιχειρήματα, θεωρείται αξίωμα. Επίσης ο Κολοκοτρώνης δεν είναι gay, γιατί έσφαξε Τούρκους. Είναι βέβαιο πως για να σφάξει κάποιος χρειάζονται χέρια και ένα σπαθί, αλλά μάλλον δεν πρέπει να είναι και gay, γιατί το σπαθί στομώνει. Πράγμα το οποίο σημαίνει πως πρέπει να απελευθερωθούν από τις φυλακές όλου του κόσμου, όσοι gay κρατούνται ως δολοφόνοι. Προφανώς δεν το έχουν διαπράξει αυτοί.

Ο Κολοκοτρώνης επίσης ήταν σκληρός άντρας άρα αποκλείει το να ήταν gay. Δεν νομίζω πως υπάρχουν στην ιστορία της ανθρωπότητας άνθρωποι σκληροί όσο ο Έντγκαρ Χούβερ, ο επί πενήντα χρόνια αρχηγός του FBI. Έριξε την Αμερική στη δίνη του Μακαρθισμού και εξόντωσε χιλιάδες δημοκράτες αμερικανούς. Το βράδυ βέβαια,όπως αποκαλύπτει ο εραστής του και υποδιοικητής του FBI , φόραγε φουστίτσα και έβγαινε τσάρκα.

Όπως και να έχει το πράγμα, οι δικοί μας ήρωες απ ό,τι φαίνεται για κάποιο λόγο δεν είναι gay. Αυτό το έχουμε λήξει από την εποχή που ο Όλιβερ Στόουν, παρουσίασε τον Μέγα Αλέξανδρο gay. Οι καταγραφές από τον Πλούταρχο και τον Κούρτιο που υποστηρίζουν πως ο Μέγας Αλέξανδρος είχε σχέσεις με τον ευνούχο Μπαγκόα (και όχι μόνο), φιλιόταν μαζί του μέσα στο στάδιο της Τροίας και αργότερα σκότωσε τον Σατράπη Ορσίνη γιατί δεν δέχθηκε να προσκυνήσει «την αρσενική πόρνη του βασιλιά», μάλλον είναι κατασκευάσματα.

Η ιστορία μπορεί να γράφεται και με λάθη, και με πάθη, αλλά όχι η δική μας. Η δική μας γράφεται από ήρωες βαρβάτους και μόνο. Που εκτός από το σπαθί και το όπλο στο χέρι, κράταγαν και το άλλο σύμβολο του έθνους. Προφανώς δεν αναφέρομαι στη σημαία.

Όσοι το υποστηρίζουν αυτό, απέναντι στην ιστορία, έχουν την ίδια σοβαρότητα που έχουν και αυτοί που ενδεχομένως να υποστηρίξουν πως ο γερο Θόδωρος ήταν gay γιατί φόραγε άσπρη φούστα. Την φουστανέλα.

ΥΓ1. Αυτά για να πούμε για ένα πραγματικό ήρωα ,τον γερο Θόδωρο. Γιατί η ιστορία μας έχει και πολλούς ακόμη Θόδωρους…
ΥΓ2 Μπράβο στον Πέτρο Τατσόπουλο όχι μόνο για τη δουλειά του αλλά και για το θάρρος του

Aπό: koutipandoras.gr

Να σημειωθεί πάντως ότι στο έργο του Πλούταρχου, “Περί Αλεξάνδρου Τύχης ή Αρετής”, Αρετής Λόγος Α’ 12, υπάρχει και το εξής απόσπασμα:
«Αλέξανδρος δε, Φιλοξένου του της παραλίας υπάρχου γράψαντος, ότι παίς εν Ιωνία γέγονεν οίος ουκ άλλος ώραν και είδος, και πυνθανομένου δια των γραμμάτων ει αναπέμψη, πικρώς αντέγραψεν ω κάκιστ’ ανθρώπων, τι μοι πώποτε τοιούτο συνέγνως, ίνα τοιαύταις με κολακεύσης ηδοναίς;»
Μετάφραση: «Ο Αλέξανδρος, όταν του έγραψε ο Φιλόξενος, ο πρόξενος της παραλίας, ότι υπάρχει στην Ιωνία νέος (παις) που, όμοιος στην ομορφιά του δεν ξανάγινε ποτέ, και ζητούσε να πληροφορηθεί με γράμμα, αν ήθελε να του τον στείλει, ο Αλέξανδρος του έγραψε απαντώντας αυστηρά (πικρά): “Ω χειρότερε (πιο κακέ, κάκιστε) απ’ όλους τους ανθρώπους, έμαθες ότι έχω ανακατευτεί ποτέ με τέτοια, για να με κολακεύσεις με τέτοιου είδους ηδονές ;»

Posted by seliniotis on 7:06 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 σχόλια for "Η κρίση ταυτότητας, με αφορμή το 1821 του Σκάϊ, βοηθά μόνο την παγκοσμιοποίηση"

Leave a reply