|

91χρονος bodybuilder υπόδειγμα θέλησης

Οι περισσότεροι δεν θα φτάσουμε τα 91 χρόνια. Και αν κάποιοι φτάσουν σίγουρα δεν θα ήταν στις προτεραιότητές τους οι ανησυχίες του κυρίου Charles Eugster.

Στα 91 του χρόνια πλέον, ασχολείται συστηματικά με το bodybuilding και συνεχίζει. Το καμπανάκι για το σώμα του χτύπησε στην ηλικία των 85 χρόνων, οπότε και αποφάσισε ότι ήταν καιρός να "χτίσει" το σώμα του, και μέχρι σήμερα δηλώνει απόλυτα μάχιμος, αν και πιστεύει ότι οι κοιλιακοί του έχουν περιθώρια βελτίωσης!

Στην έγκυρη εφημερίδα Guardian δήλωσε:
«Στα 85 πέρασα μια κρίση. Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και είδα έναν γέρο. Ήμουν υπέρβαρος, η κορμοστασιά μου ήταν απαίσια και το δέρμα κρεμόταν. Έμοιαζα με ναυάγιο. ..ακόμα και σήμερα δεν είμαι ευχαριστημένος με τους κοιλιακούς μου.

Δεν κυνηγώ τη νεότητα. Κυνηγώ όμως την υγεία. Οι άνθρωποι έχουμε υποστεί πλύση εγκεφάλου να πιστεύουμε ότι μετά τα 65 τελειώσαμε. Μας λένε ότι το γήρας είναι μια μη αντιστρεπτή κατάσταση παρακμής και ότι πρέπει να σταματήσουμε να εργαζόμαστε, να επιβραδύνουμε τους ρυθμούς μας και να προετοιμαστούμε να πεθάνουμε. Ε, εγώ λοιπόν διαφωνώ. Για μένα, ένας 65χρονος είναι ακόμα νέος. Φέτος κλείνω τα 92. Είναι μια τρομακτική σκέψη - ο νόμος των μέσων όρων είναι εναντίον μου, και, ναι, μία ημέρα κάτι θα συμβεί και ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Αλλά μέχρι να έρθει αυτή η μέρα, εγώ συνεχίσω να εργάζομαι πάνω στους κοιλιακούς μου.»

Ανεπιβεβαίωτες παραμένουν φήμες που θέλουν συνομήλικές του να στήνονται έξω από το σπίτι του ποθώντας να θαυμάσουν τους περίφημους κοιλιακούς του πριν ο Χάρος προλάβει να τις κουτουπώσει..

Posted by seliniotis on 8:35 π.μ.. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 σχόλια for "91χρονος bodybuilder υπόδειγμα θέλησης"

Leave a reply