|

Αυτό που έχει σημασία είναι αν θα κερδίσω ή αν θα χάσω εγώ!

Επ΄ευκαιρίας της σημερινής ορκωμοσίας του νέου δημοτικού συμβουλίου και του νέου δημάρχου κ.Δερμιτζάκη θα’θελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις. Ελπίδα όλων η νέα δημοτική αρχή που ανέλαβε τις τύχες του δήμου σε μια κρίσιμη γενικά για τη χώρα στιγμή να καταφέρει να μας πάει μπροστά και να εξασφαλίσει για τους δημότες του νεοσύστατου δήμου καλύτερη ποιότητα ζωής και ευημερία σε όλους τους δημότες, κοινωνική δικαιοσύνη και οικονομική ανάπτυξη για τους πολλούς όμως και όχι μόνο για τους λίγους όπως είθισται. Και αν και δεν το προβλέπει το μνημόνιο της κρίσης, ακόμα και νέες θέσεις εργασίας να προκηρυχτούν για τα ασθενέστερα στρώματα των ντόπιων νέων του τόπου μας όμως και όχι για την εξυπηρέτηση μη διαφανών πάντοτε μηχανισμών.

Φυσικά για να μπορεί ο δήμος να παράγει έργο είναι απαραίτητη κι η στήριξη από πλευράς αντιπολίτευσης και η συνεννόηση όλων υπό κοινό παρανομαστή ενότητας και κατανόησης. Είναι όμως εφικτό οι άρχοντες της περιοχής να συνεργαστούν αφήνοντας στην άκρη προσωπικές εμπάθειες και διαφορές και να παράγουν έργο;

Μου δημιουργείται τις τελευταίες μέρες μια πικρή μελαγχολία όταν ανακαλώ στη μνήμη μου ένα περιστατικό που παρουσιάστηκε και από το χανιώτικο τύπο. Μόλις δύο μέρες πριν την επίσημη ανάληψη καθηκόντων «καλλικράτειοι» αιρετοί εκπρόσωποί μας κατάφεραν να κάνουν ένα βήμα πίσω. Μετατρέποντας τον αγιασμό ανοίγματος ενός σχολείου (όταν μάλιστα η κεντρική κυβέρνηση μελετάει να τα κλείνει στο πλαίσιο της συγχώνευσης σχολείων ΒΛΕΠΕ ΕΔΩ) που συμβολίζει την ελπίδα για το μέλλον σε πεδίο προσωπικών αντιπαραθέσεων και διαξιφισμών για να ικανοποιήσει η κάθε πλευρά ..τι άραγε;

Σαν δέκτης σκέψεων και αγωνιών των συνδημοτών μου δεν μπορώ παρά να εκφράσω τον προβληματισμό μου. Ελπίζω να διαψευστώ και όλα να πάνε κατ’ευχήν. Σαν Σελινιώτης που δεν έχω σχέση εξάρτησης με κανένα δημοτικό αξίωμα δεν έχω παρά να ευχηθώ καλή δύναμη και όρεξη για δουλειά σ’όλους τους εκλεγμένους εκπροσώπους μας σ’όποια πλευρά κι αν ανήκουν.

Κάποιος είχε πει:
"Δεν έχει σημασία αν κερδίσεις ή αν χάσεις. Αυτό που έχει σημασία είναι αν θα κερδίσω ή αν θα χάσω εγώ."
Διαψεύστε τον! Κάντε μας να τρίβουμε τα μάτια μας… Στο χέρι σας είναι!

Posted by seliniotis on 7:44 μ.μ.. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 σχόλια for "Αυτό που έχει σημασία είναι αν θα κερδίσω ή αν θα χάσω εγώ!"

Leave a reply